Haberler
Kavakyolu İlkokulu Gezimiz
Okulumuz Rehberlik ve Psikolojik Danışma Yıllık Programında yer alan '' Üst Öğrenim Kurumlarının tanıtılması '' etkinliği kapsamında Okulumuz eğitim öğretim bölgesinde bulunan Kavakyolu İlkokuluna gezi düzenledik. Öğrencilerimiz Kavakyolu İlkokulu Müdürü Oğuz Kürşat ONAY ve öğretmenlerimiz eşliğinde Kavakyolu İlkokulu'nun sınıflarını, kütüphanesini, atölye sınıflarını, konferans solanu vb. gibi bölümlerini gezerek bir sonraki eğitim hayatlarında nelerin değişeceği, onları nelerin beklediği, yeni okullarına uyumlarını kolaylaştıracak faktörlerin neler olduğu gibi konuları yerinde öğrenmeleri sağlanmıştır.
Devamı’’Geleceğe Enerjin Kalsın” eTwinning projesi Stant Açılışı
Okulumuz okul öncesi öğretmeni Büşra Sena DEMİR ÖZYİĞİT'in de yürütücüsü olduğu '' Geleceğe Enerjin Kalsın '' eTwining Projesi Stant açılışı gerçekleştirildi.
DevamıDeprem - Aile ve Öğretmen Bilgilendirme Seminerleri gerçekleştirildi.
Okulumuz Psikolojik Danışman'ı Ercan KALENDER tarafından Deprem- Aile ve Öğretmen Bilgilendirme seminerleri gerçekleştirildi.
Devamı''6 Şubat 2023 Depremleri''
Bilindiği üzere Kahramanmaraş'ın Pazarcık ilçesinde 6 şubat 2023 saat 04.17'de 7.7 büyüklüğünde, Elbistan ilçesinde ise saat 13.24'de 7.6 büyüklüğünde birer deprem meydana gelmiştir. Depremler, Kahramanmaraş, Adıyaman, Gaziantep, Şanlıurfa, Diyarbakır, Malatya, Kilis ve Adana başta olmak üzere çevre illerde şiddetli olarak hissedilmiştir.
DevamıOkulumuz Eko-Okul olma yolunda ilerliyor.
Okulumuz Eko-Okul olma yolunda ilerliyor. Eko-Okullar Programı okul öncesi ile ilk ve ortaokullarda çevre bilinci, çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma eğitimi vermek için uygulanan bir programdır. Katılımcı yaklaşımıyla okullardaki öğrenciler hem çevresel konularda bilgi edinirler, hem de ailelerini, yerel yönetimleri ve sivil toplum kuruluşlarını (STK) çevresel konularda bilinçlendirmede etkin rol alırlar. PROGRAMIN FAYDALARI Programın uygulanması, öğrencilere çevre konusunda olduğu kadar, yaşamları boyunca kullanacakları ve başarılarını etkileyecek alışkanlıklar kazandırır. ÖĞRENCİLER; - Bir grup üyesidir ve yeni bir kimlik geliştirir, - Grup çalışmasına alışır katılımcı bir yapı oluşturur, - Sorunları tanıma, çözüm üretme, ve tartışma becerisi geliştirir, - İnisiyatif kullanma, karar verme yeteneği gelişir, - Plan yapma, rapor yazma becerisi gelişir, - Tüketim alışkanlıkları değişir, savurganlık önlenir, - Doğal kaynakları koruma bilinci gelişir. Bunların yanında programın OKULA faydaları şöyledir; - Temizlik ve düzenini sürekli kılar, - Su ve elektrik tasarrufu öğrenci eliyle sağlanır, - Okul öğrencilerce sahiplenilir, - Okul, bulunduğu bölgenin merkezi durumundadır.
Devamı'' Okul Kütüphanemizin Açılışı ''
Okulumuzda 'Kütüphanesiz Okul Kalmasın' projesi kapsamında Erzincan Milli Eğitim şube müdürleri Yücel KAPLANOĞLU, Abdulvahap TERECE ve Eğitimciler Birliği Sendikası Erzincan Şube Başkanı Nebi GÜL'ün katılımlarıyla kütüphane açılışı gerçekleştirilmiştir. Açılışımızda kütüphanemizin oluşturulma süreci ve yapılan çalışmalar hakkında bilgilendirme, Etkileşimli Kitap Okuma ile bütünleştirilmiş etkinlikler uygulanarak öğrencilerimiz ve öğrenci velilerimizin de birlikte katılımları sağlanmıştır. Kütüphanemizin oluşturulmasında emeği geçen ve bizleri bu değerli günde yalnız bırakmayan herkese teşekkürlerimizi sunarız.
DevamıMiniklerin Matematik Serüveni e-Twinning Projesi Akademisyen Yorumları
Okulumuz öğretmenlerinden Didem KAYHAN YEDİLER ve Fatma TEKİN'in 4 farklı şehirden 10 ortakla yürüttüğü ''Miniklerin Matematik Serüveni'' eTwinning Projesinde iş birliği yapılan akademisyenlerimiz ve projeden haberdar olup destekleyen akademisyenlerimizin yorumlarını okumaktan gurur duyarız.
Devamı''STEM GÜNLÜĞÜM'' Sağlam Ev İnşa Edelim Etkinliği
STEM GÜNLÜĞÜM Projesi Şubat Ayı Etkinliği Sağlam Ev İnşa Edelim Aile Katılımı çalışmaları olan Ev Tasarımları sergisi açıldı. Öğrencilerimiz ilgi ile evleri incelediler. Katılım sağlayan velilerimize teşekkürlerimizi sunarız.
Devamı''Matematik Hayatın İçinde'' e-Twinning Projesi
Okulumuz Papatyalar ve Kiraz çiçekleri sınıfınin katıldığı MATEMATİK HAYATİN İÇİNDE projesi ile işbirliği ve iletişim becerileri gelişecek dil gelişimleri güçlendirilerek sosyalleşmeleri sağlanacaktir.Projemiz aracılığıyla dijital okur yazarlık oluşturulması ve somuttan soyuta bir öğrenmenin gerçekleştirilmesi ,sorumluluk bilincinin merkeze alınarak matematiğin yaparak yaşayarak ,eğlenerek öğrenilen hayatın içinde her yerde olduğu vurgusuyla yola çıkılmış ve en iyi seviyeye ulaşması hedeflenmiştir.
Devamı''Mind Games For Kids'' e-Twinning Projesi
Okulumuz beş yaş gruplarından Kiraz Çiçekleri ve Papatyalar sınıfının katıldığı Mind games for kids projesi çocukların teknoloji bağımlılığını azaltmak ve daha fazla beyin aktivitelerine yer vererek hafızanın potansiyellerini ortaya çıkarmak amacıyla yapilmistir.
Devamı''Bana Kalırsa/ If It's Up To Me'' eTwinning Projesi
Okulumuzda Gökkuşağı sınıfı Bana Kalırsa/ If It's Up To Me isimli etkileşimli kitap okuma projesine katılmıştır. Proje de çocukların iletişim becerilerinin geliştirilmesi ve düşünmeye teşvik edilmesi amaçlanmıştır.
Devamı''Sana Kek Yaptım'' eTwinning Projesi
Okulumuzun "Minik Kalpler" ve "Uçan Balonlar" sınıfları "Sana Kek Yaptım" projesine katıldı. Proje sürecinde minikler evde ve okulda mutfak etkinlikleri yapacaklar. Proje sürecinde çocukların iletişim becerilerinin ve özgüvenlerinin geliştirilmesi amaçlanmıştır.
Devamı'' STEM GÜNLÜĞÜM eTwinning Projesi Köprümüzü Kuralım Etkinliği''
Okulumuzda yürütülen STEM GÜNLÜĞÜM eTwinning projesi Köprümüzü Kuralım isimli etkinliğin aile katılımı olan köprü tasarımları okulumuz koridorunda sergilenmiştir. Katılım sağlayan velilerimize teşekkürlerimizi sunarız.
Devamı'' STEM GÜNLÜĞÜM eTwinning Projesi ''
Okul Müdürümüz Meral SELİM, öğretmenlerimizden Fatma TEKİN ve Didem KAYHAN YEDİLER STEM GÜNLÜĞÜM isimli eTwinning projesini yürütmeye başlamışlardır. Okul öncesi öğrencileriyle yürütülecek olan projemizde düzenli olarak STEM (Science,Technology,Engineering,Mathematics) etkinlikleri uygulanarak öğrencilerimizin; Fen,Matematik,Teknoloji ve Mühendislik becerilerini disiplinler arası iş birliği ön plana çıkarılarak kazandırılması hedeflenmektedir. STEM yaklaşımı ile öğretme öğrenme sürecinin sonunda elde edilen kazanımlarla hayal edip tasarlayan, doğaç yapan, üç boyutlu düşünen Tasarlayan ve üreten, Algoritma hazırlayan, kodlama yapan, bilgi - işlemsel düşünme becerileri üst düzeyde olan, öğrencilerin yetiştirilmesi amaçlanmaktadır. Bu şekilde yapılan bir öğretim süreci sonucunda elde edilen bilgi ve becerilerin daha kalıcı izli olacağı öngörülmektedir
Devamı